facebook-konsoloyuncom-ps4oyuntakas-bakirkoy-ps4-oyun-satis-takas-fiyat-listesi-aksesuar-kol-istanbulgooglemap-konsoloyuncom-ps4oyuntakas-bakirkoy-ps4-oyun-satis-takas-fiyat-listesi-aksesuar-kol-istanbulgoogleplus-konsoloyuncom-ps4oyuntakas-bakirkoy-ps4-oyun-satis-takas-fiyat-listesi-aksesuar-kol-istanbulinstagram-konsoloyuncom-ps4oyuntakas-bakirkoy-ps4-oyun-satis-takas-fiyat-listesi-aksesuar-kol-istanbultwitter-konsoloyuncom-ps4oyuntakas-bakirkoy-ps4-oyun-satis-takas-fiyat-listesi-aksesuar-kol-istanbultwitch-konsoloyuncom-ps4oyuntakas-bakirkoy-ps4-oyun-satis-takas-fiyat-listesi-aksesuar-kol-istanbul2youtube-konsoloyuncom-ps4oyuntakas-bakirkoy-ps4-oyun-satis-takas-fiyat-listesi-aksesuar-kol-istanbul

PS4 Oyun Takas Fiyatları güncellenmiş ve yeni ps4 oyunları girilmiştir , tüm ps4 oyun takas fiyatlarınızı hesaplayabilirsiniz, tüm şehirlere kargo ile takas mümkün.Stoklarda ikinci el PS4 oyunlar ve Sıfır ps4 oyunlar sürekli olarak değişkenlik göstermektedir. Alışveriş öncesi mutlaka mağazamızı arayın. En ucuz PS4 PRO Oyun takası yine konsoloyun.com da. En Ucuz PS VR Oyunları.

en-ucuz-ps4-oyun-takas-ikinci-el-listesi-fiyatlari-yeni-cikan-oyunlar--Playstation4K-NEO-VR-PSVR-fiyatlari-2017-2018-de-cikacak-yeni-oyunlar

şu anda güncellenmektedir:  20 Ağustos 2017 Takas Fiyatları şu an güncelleniyor …. “Düzenleyen Konsoloyun Taner , tespit ettiğiniz hatalar için lütfen arayın 05074040444, saygılar iyi eğlenceler”

Fiyatlarımız sadece Bakırköy Şubesinde geçerlidir ve Alınacak Oyunlar Kesinlikle Çiziksiz ve Hasar Görmemiş Olmalıdır,

 

Dikkat : Takas programının tüm hakları saklıdır,  farklı web sitelerine entegre edilerek izinsiz kullanımı 5846 FSEK Kanunu ihlali sayılarak suç sayılmaktadır, 

Not: Kargo Gönder-AL  ARAS Kargo ile toplam Sadece 15 TL

Ek Not 🙂 : “Arkadaşlar birikmiş oldukça fazla mesaj var, umarım yakın zamanda cevaplarım maalesef yoğun bir tempo içindeyiz, acil sorular için lütfen arayın, sabrınız ve ilginiz için çok teşekkür ederim.”  Saygılar, Taner

Bedava Oyun Çekilişlerine Katılmak için Çekiliş Sayfamızı mutlaka ziyaret edin.
 


DUYURU : ” Yeni Çoklu takas hesaplama programımızı buradan deneyebilirsiniz  deneyin

 


 
Kullanımı:
1. alacağınız oyunları seçerek “TAKASA EKLE” yi tıklayın,
2. “VERECEĞİNİZ OYUNLAR” sekmesini tıklayın,
3. vereceğiniz oyunları seçerek “TAKASA EKLE” yi tıklayın,
4. ekranın altına inin ve HESAPLA seçeneğine tıklayın.
Lütfen DİKKAT: ÇİZİK OYUNLAR TAKASTA ALINMAZ.

ÇOKLU PS4 OYUN TAKAS PROGRAMI

Listeyi Göremiyorsanız Tıklayın

Ödenecek Tutar

  1. özgür bozkesen diyor ki:

    selamlar,

    god of war 3 remastered hiç açılmamış, the crew wild run + pes 16 verip fifa 18 almayı düşünüyorum

    takas fiyatı?

  2. yusuf diyor ki:

    listeden vereceğim oyun olarak dishonored 2 alacağım oyun olarak da the last of us remastered 2. el yazıyorum ödenecek tutar 35 tl diyo sizce de komik değil mi?

  3. Yasin diyor ki:

    abi ben pes 17 ile bf 1 takas etcem bende pes 17 var pes 17 ikinci eli 110 tl bf 1 in ikinci eli 130 tl ama hesapla dediğim zaman vereceğim para 110 tl çıkıyor yardıkm ederseniz sevinirim

    • PS4 Oyun Bakırköy diyor ki:

      Yasin selam,
      şu an PES 18 çıktığından dolayı pes 2017’lerin alış fiyatı 30-40 tl ye kadar düştü, dolayısı ile ; 130 TL BF1 – 30-40 TL PES 2017 = 90-100 TL fark çıkacaktır,
      Saygılar,
      Taner,

  4. İsnail Can Aydoğan diyor ki:

    Sadece 1 oyun mu takaslıyabiliyoruz mesela ben 2 oyun + para verip istediğim 1 oyunu alamıyor muyum ? Örnek olarak NBA 2K17 ve Fifa 17 + 100 TL verip NBA 2k18 alabiliyor muyum ?

  5. Gökay diyor ki:

    Pes 2017 verip 18 almak 170 TL.2018 in sifiri 180 TL.fifa 17 verip FIFA 18 almak 220 TL fifa 18 sifiri 250 TL Taner abi sistemde sıkıntı mı var yoksa böyle mı fiyatlar…

  6. cuneyt diyor ki:

    fifa 17 verip GTA 5 takas etmek istiyorum 100 tl fiyat çekiyor, zaten oyun ps store ‘da 89 tl ye düşüyor hesaplamada yanlışlık olmalı yoksa çok saçma!

    • PS4 Oyun Bakırköy diyor ki:

      Sıfır Gta5 ile Fifa 17 takas fiyatı 100 TL, fiyat doğru,
      Dijital ortamdaki fiyatlar ile Fiziksel oyun fiyatlarını kartıştırmayın arkadaşlar,
      Mesela 89 TL satıldığını soylediğin oyunu bana 120 TL den getirmeyi başarabilirsen senden 50 adet sipariş vermek isterim 🙂 bekliyorum 🙂

      • cuneyt diyor ki:

        hayır her ikisinide 2. el seçtim sıfır değil yani yani gta5’de ikince el olacak yinede doğru mu 100 tl? iyi hoş diyorsunda hacı abi bizim verdiğimiz fifa’da fiziksel oyun sana dijital verip fiziksel istemiyoruz ki 😀 Neyse abi fifa17 ikinci el verip ikince el gta5 e ne kadar fark istiyorsunuz ?

  7. xyz diyor ki:

    vereceğim oyun alacağım oyundan çok daha pahalı ama hesaplayınca 5 tl daha istiyor çoklu takas programında ise ücretsiz diyor.şimdi bunlardan hangisi doğru ?

  8. Fury diyor ki:

    Skandal. watch dogs 2 verip horizon almak için 75 tl fiyat çekiyor. Umarım hatadır yoksa siz gerçekten utanmıyorsunuz. Ayıp denen bir şey var sene 2018. İnşallah hatadır yoksa ölürümde daha bakırköye gelmem..

  9. İlbars Aktaş diyor ki:

    Horizon Zero Dawn verip Nba 2K17 almak istediğimde 55 Tl takas ücreti istiyo ama Nba 2K17 daha ucuz bunu düzeltirmisiniz

    • Kıvanç diyor ki:

      Yetkili birisi değilim fakat bildiğim kadarıyla bir şey söylemem gerekirse Horizon Zero Dawn, Playstation satılırken bazı Playstation 4 Bundlelarında yanında verildiği için oyunun takas değeri düşük oluyor yani bu takas fiyatı ya doğrudur ya da 5 – 10 tl daha ucuzdur en iyisi arayıp öğrenmek

    • Kıvanç diyor ki:

      Genellikle bozuk olmaz özellikle de Konsoloyun’dan alıyorsanız 2.el olduğunu kutusu paketsiz olmasa anlayamazsınız 0 çizik vb. hatta bir oyunu Konsoloyundan 2.el alıp farklı bir takas yerine verdiğinizde onlar oyunu paketleyip 0 gibi satmasın diye kutunun kapağındakı kağıdın iç kısmına (sadece kutuyu açtığında görünen bir yer) Konsoloyun stickeri yapıştırıyor.

  10. Can gocmengil diyor ki:

    Merhaba ben tom clany ghost recon wildlands verip 2. El assasins creed 4 ve unity alicam hepsini seciyom 8tl takas diyo tamam ama nasil satin alicam hesapladan sonra neye basmam lazim

  11. Yavuz diyor ki:

    şimdi bende vereceğim oyun uncharted collection var 2.el fiyatı 95 tl ve alacağım oyun ise ınfamous second son tr onun 2.el fiyatı ise 60 tl ama yinede takas fiyatı için benden 10 tl istiyorsunuz asıl sizin bana 35 tl vermeniz gerekmez mi? bunun nedeni nedir ?

  12. Ali erturan diyor ki:

    Ben resident evil 7 i verip gta 5 ikinci elini alacaktim 9 tl bir ödeme gösteriyor ama ben istanbul dışında oturuyom takas işlemini oluyo mu istanbul dışına.

  13. Arda uyar diyor ki:

    Need For speed rivals verip uncharted 4 almak istiyorum need For speed rivals 79 tl uncharted 90 tl ana yinede hesapla tuşuna bastığımda 55 tl cikiyor

  14. Atakan diyor ki:

    Merhaba Ben Fallout 4 vererek Bloodborne Game Of The Year almak istiyorum 40 TL diyor fakat Oyunun Fiyatında 90 yazıyor 2.el 15 TL olması gerekmiyormu?

  15. Berkay diyor ki:

    Alacagim 2.el oyun 85 Tl
    Vereceğim 2.el oyunlar 49+50=99 tl simdi boyle bir durumda size oyunlari gonderirken sadece kargo parasi mi koyacagim ya da boyle bi takas mümkün mü?

    Bana göndereceğiniz kutuda 14 tl yi koymus olacak misiniz?

    • PS4 Oyun Bakırköy diyor ki:

      Merhaba Berkay,
      kendi PS4 oyunlarını bizim satış rakamımız dan bize geri satıp takas yapmayı mı planlamaktasın,
      yani bizim 50 TL ye sattığımız oyunu, takasta 50 TL den bize geri satmış olacaksın doğru mu ?

      Saygılar,
      Taner,

  16. Ekin diyor ki:

    merhabalar. street fighter 5 – driveclub – battlefield 4 – pes 2016 verip tekken 7 almak istiyorum.ücret ödemem gerekir mi, gerekirse ne kadar? çoklu takas programında tekken 7 yok o yüzden bilemedim. (oyunlar 2.el ve ben de 2. el istiyorum)

    • PS4 Oyun Bakırköy diyor ki:

      Merhaba İsmail, Takas fiyatları kimi zaman gözümüzden kjaçabiliyor şu an düzeltildi, tekrar hesaplayabilirsin.
      Bu arada HORIZON ZERO DAWN ps4 konsollarında yanında hediye edildiğinden dolayı fiyatları biraz düşük tutulmakta,
      Saygılar,
      Taner,

  17. Samet Ege diyor ki:

    Hocam bir sorun olacak ven 2/3 gün önce Resident Evil Biohazard 7 Gta5 sifir takas islemi yaptım ve 30 tl fark dedi şimdi hesaplıyorum 70 tl diyor ve Resident Evil Biohazard ps4 marketinde 209 tl ve burda 250 tl çok dengesiz bir sistem olmuş şimdi ben Resident Evil Biohazard 7 yi GTA5 Degişsem ve 70 tl lik farkı Ps3 Ün GTA5 cd siyle kapatabiliyormuyum ?

  18. Tugay Esen diyor ki:

    Fifa 18 oyununa karşılık For Honor, The Division ve The Last of Us Remastered oyunlarını vermek istiyorum. Ne kadar ücret vermem gerekir?

  19. ahmet.burak diyor ki:

    kolay gelsin ben elimdeki THE WTİCHER 3 ve WATCH DOGS’u verip 2. el FİFA 17 almak istiyorum ne kadar vermem lazım (bir de konsoloyun forum sayfasına üye olunca 5 lira ucuz mu veriyoruz)

  20. Gökhan Genç diyor ki:

    Merhaba fifa 16 verip nfs 2015 almak istediğimde 100tl diyor ancak 2. El nfs 2015 zaten 95tl. Fifa 16 tks nfs 2015 kaç tl eder yardımcı olursanız sevinirim.

  21. Mustafa diyor ki:

    Battlefield 1 verip mass effect andromeda (ikinci el) alsam kaç TL olur. Mass effect andromeda takas listesinde olmadığı için hesaplayamadım.

  22. Burak diyor ki:

    Merhaba Konsol Oyun size bişey sormak istiyorum outlast bf1 almak istiyorum takas yapıp ve para vericem aras karogo ile gönediriyz ya tam olarak hangi adrese cevaplarsanız sevinirim Teşşekkürler. İyi Günler

  23. Rüstem ilteriş kaya diyor ki:

    BENİM ELİMDE 1 ADET DRİVE CLUB VAR VE PSP VAR BUNLARI B.DÜZÜ YADA BAKIRKÖY ŞUBENİZE GETİRSEM GTA5 İLE TAKASLAYABİLİR MİYİM

  24. Samed diyor ki:

    Pes 2017 ile Bloodborne (sıfır) 40 TL diyor doğru mudur? İndirim veya zam geldiyse fiyatı değişti mi? Cevaplarsınız sevinirm

  25. AHMET diyor ki:

    Mafianın ikinci eli 100 lira yazıyor uncharted collection ikinci eli 95 yazıyor uncharted collection veriyorum üstüne bide 45 istiyor

Bir Cevap Yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir